EPASSPORTE. FAQ. Все ответы в одном месте.
#521
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 12:35
#523
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 13:01
Dear Webmasters,
As you may have been informed already, VISA has suspendedtheir connection with the ePassporte VISA program.
Even though the ePassporte e-Wallet program is up and running, fundsfrom your ePassporte visa account cannot be transferred to yourE-Wallet until ePassporte resolves this issue.
In order to provide on time affiliate payouts as usual, we ask thatyouchange your AWE payment method from ePassporte to any of thealternative choices_(Payoneer, wire transfer or check) no later thanSeptember-6th.
If you choose to keep ePassporte as your payment method, we will delaypayments for your account until the issue is resolved, regardless ofyour set minimum payout. Or alternatively if you change your paymentmethod after September_6th, we can issue your payment for the nextpayoutperiod.
For Affiliates in South_America, Phillippines, and Thaiiland we do notrecommended selecting check as your payment method, due to the large number of lost checks by the local postal services.
Starting today (September-3rd, 2010) ePassporte will not be availableas apayment option until this issue is resolved by ePassporte.
Your payouts from Aug-1st period (and consecquent periods) will be paidout via the new payment method you select.
For issues regarding all previous payments, please contact ePassportedirectly.
Kind Regards,
AWE Staff
#524
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 13:05
дааааааа DIESEL!! Умеешь ты успокоить!да уж, со временем блокирования счетов они точно все угадали в пятницу отписки типа "мы пытаемся решить эту проблему", а сами за эти дни выводят наше бабло со счетов. ведь ваер идет 1-3 дня как раз, зависит от банка. в понедельник выходной и все пьют пиноколаду под жарким экваториальным солнцем тропического климата а во вторник иже хрен кого найдешь. телефоны молчат, аськи в оффлайне, почта уходит в никуда. основной накал эмоций уже сошел на нет, потому что все очковали именно в выходные, когда говорили что все наладится. и во вторник будет просто массовое отупение от осознания что нас поимели, а эмоций уже нет даже на то, чтобы высказать протест. так все и схлынет на нет.
#525
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 13:36
#526
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 13:39
СС пишут, что ищут варианты другие, альтернативу епассу, мож за 2 недели чего и найдут Конечно, получите, так или иначеой, ребятки!!!!я ужо на 2кг похудела с расстройства , дома все дела переделала, чтобы время коратать!!!скорее бы среда или чертверг, на сс решила поднять лимит, пофиг, что получу на 2 недели пожзе(если конечно получу вообще!!!)
#527
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 13:46
- Чем?
- Воспоминаниями!
#528
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 13:50
Кто-нибудь пробовал налить чеки лива в питерских банках (они сидят на попе ровно и gathering information)? Понимаю, что маловероятно с учетом того, что он предлагал епаську, но вдруг?
Сообщение отредактировал Aaliah: 04 Сентябрь 2010 - 13:53
#529
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 14:00
For security purposes your Account has been placed in a temporary fund protection mode.
For more information and further instructions please contact our Account Holder Services Department at your earliest convenience.
We apologize in advance for any inconvenience this may cause.
Есть еще у кого то такая надпись во вкладке My account в епасе???
#533
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 14:13
Sep 3rd, 2010
SANTA MONICA, Calif.—In response to a call from AVN seeking further clarification on the sudden suspension by Visa of the ability by ePassport’s West Indies-based bank—St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank Ltd.—to process Visa transactions, ePassporte’s business account manager called to comment on the situation.
“The problem,” he said, “is not our bank. Our bank is perfectly fine. Everybody’s money is safe. The issue is literally with Visa. Visa functionality is the only thing that’s down, which means eCards and vCards. We are working to resolve the issue and we will have a resolution by next week, but at this point in time we don’t have any more information and we will contact everyone as soon as we do have any update at all.”
When asked about the increasing concern among some ePassporte clients that their money might remain inaccessible for some time to come, leading them to seek alternative means of delivery, he said, “I think the most important thing right now is for people to be patient until we have a solution. I wouldn’t move any [funds] at this point, because by the time you would receive a wire we’ll either have Visa functionality back up or we will have found another solution.
“The problem,” he added, “is that yesterday we were given about an hour’s notice of the situation, so there really wasn’t enough time for us to prepare any sort of documented statements other than the message that came from our CEO and owner, Christopher Mallick.
“There’s nothing to worry about," he stressed. "It’s an issue with Visa, not with our bank. All of our functions outside of Visa are working perfectly. If people’s funds are in their wallets, they can feel free to contact customer service and do a wire disbursement, but if they can wait, that would be my recommendation. I wouldn’t make any hasty decisions. But we’re not going anywhere; there’s nothing wrong with the business. This was an unforeseen issue, and we’re not exactly sure where it came from on Visa’s side.”
Before hanging up, he once again expressed his hope that calm would prevail over the long holiday weekend, after which the company expects that the situation will be quickly resolved.
“There really is nothing to be panicked about,” he said. “We just have to be patient and see what the solution is. All I can say is that if we had been given more notice, we obviously would have been better prepared and would have contacted all of our clients beforehand.”
In the meantime we have learned that several affiliate programs have sent letters to their affiliates notifying them that they are temporarily suspending the use of ePassporte until the Visa issues are resolved, and recommending that people log in to their accounts and change their payment options to either checks or wire transfers.
#537
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 14:17
пишут, что если уже на виртуале лежат, то на валлет нельзя уже перевести, а если сделать настройку, то последующие деньки будут уже на валлет приходить, если я правильно поняла, а эти, что сейчас на счету висят ни куда пока нельзя!ктонить пробовал деньги перевести с virtual на wallet? получилось?
#538
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 14:19
+1 очень интересует вопрос как обналичить чеки с лива если что.....Ну что же вчера я изволила нажраться, сегодня за ночь съела в доме все, что отдаленно напоминало еду вроде думалка думать начинает.
Кто-нибудь пробовал налить чеки лива в питерских банках (они сидят на попе ровно и gathering information)? Понимаю, что маловероятно с учетом того, что он предлагал епаську, но вдруг?
#539
Отправлено 04 Сентябрь 2010 - 14:25
LONG HOLIDAY WEEKEND??????
Что они там мать их празднуют? и когда начнется рабочая неделя?!
Ответить
Количество пользователей, читающих эту тему: 6
0 пользователей, 6 гостей, 0 скрытых пользователей