Отправлено 28 August 2018 - 11:56
There is no discordance between the previous replies posted by us,as we can only provide you with the information that we posses and more detailed information regarding the shipping of the cards are known by the shipping department. However,due to strict rules that ensure the safety of the cards from the moment they are printed until they arrive at each user,we are provided with only a certain amount of information,this being the reason why we cannot tell the name of the shipping company. Since the shipping department has not offered us more information than what we have already provided you,we cannot give the exact name of the courier that is handling the shipping of your card.Additionally,some of the shipping companies have strict rules that we must follow and they don`t allow us to give such information about them in order to avoid a large amount of calls that would interfere with their daily schedule and with their ability to respect the time frames.
Воду льют и песдец. Название, говорю, скажите. Мы не можем дать вам больше, чем мы дали, а не дали мы вам ничего, и вообще низя о таком говорить. Кличко, блять. А начало ответа ваще прекрасное. В переписке до было так: компания сказала, что вашу карту потеряли, спрашиваю, какая компания, нуууу, компания которой мы отправляли, передала карту курьеру, а курьер быть может разным. Спрашиваю, чёт как то противоречиво, ребят, вы или знаете, какая компания мою карту потеряла, или не знаете, тогда чо песдите. Неа, никаких противоречий, говорят, нет. Фэйспалм просто.
Собстно вопрос. Чо делать?