EPASSPORTE. FAQ. Все ответы в одном месте.
#701
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 00:12
#702
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 00:17
Народ вот прикол!!!))) Мне жасмин сейчас закрыл сессию и потребовал что я бы меняла метод оплаты или он не откроет мне комнату ))) нормально да ?? а если епас еще работать будет и я не хочу с него уходить??? Скажите мне это сниться ? мне закрыли сессию потому что у меня метод оплаты епас ))))) вот тупняк полный ))))убейте меня )))
Нажимайте на ОТПРАВИТЬ ОДИН раз и ждите!)
(предыдущее сообщение было продублировано 4 раза. Я лишнее удалила )
Сообщение отредактировал AquaVita: 05 Сентябрь 2010 - 10:00
#703
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 01:06
Dear ePassporte Account Holders,
Please be advised that, at 12:00 PM PDT today, September 2, 2010, we were notified that effective immediately, Visa International has suspended our banking partner's (St. Kitts Nevis Anguilla National Bank) ePassporte Visa program. The ePassporte e-Wallet program continues to be up and running, except funds cannot be transferred between your Visa Account and your e-Wallet. At this time ePassporte can no longer issue Visa Cards, and the ability for our Account Holders to make point of sale purchases and withdraw funds from ATMs has also been suspended.
At this time we do not know why this drastic action was taken by Visa. To us, it is unconscionable that such action would be taken without the opportunity for ePassporte to fully understand Visa's reasons and to be able to take all steps necessary to keep our program running the way it has so successfully done for over 7 years. But that is what Visa has done.
As soon as we have more information we will be in contact with you.
In the meantime please be assured that your funds are safe.
We are very sorry for the short notice and apologize for any inconvenience this may cause. The ePassporte team is working diligently to rectify this situation.
We kindly ask you to bear with us while we work through this issue.
Please feel free to contact us via the message center or at our call center, should you have any questions, comments or concerns.
Thank You,
Christopher Mallick
#707
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 02:30
Даже если бы они и хотели поработать в законные выходные( что нереально) то их предпологаемые партнеры точно не будут напрягаться....да, мне тоже такое днем.
как бы всем.
ничего нового это мы и сами поняли.
они , конечно, жгут, какие нахрен выходные когда такая жопа
#708
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 07:37
Народ вот прикол!!!))) Мне жасмин сейчас закрыл сессию и потребовал что я бы меняла метод оплаты или он не откроет мне комнату ))) нормально да ?? а если епас еще работать будет и я не хочу с него уходить??? Скажите мне это сниться ? мне закрыли сессию потому что у меня метод оплаты епас ))))) вот тупняк полный ))))убейте меня )))
Жасмин жжот (с)
#709
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 08:46
Единственное кому реально стоит переживать по этому поводу, так это тем кто хранил на епасе значительную сумму денег...
А в остальном нужно решать сейчас вопрос с сайтами - куда им переводить деньги. LJ не хочет иметь дело с подорвавшими доверие "лавочками" - потому что претензии будут уже не к епасу, а к жасу, если он переведет деньги на епас, который сейчас "завис" Так что не возмущайтесь, что они закрывают вам сессии - просто выберите другую систему оплаты - вот и всё! Уж лучше подождать карту мастер кард и в случае, если ситуация не разрешиться так как мы все того хотим те деньги, что уже заработали не пропадут))) Ну а если епас заработает снова, то в любом случае уже будет два альтернативных варианта куда переводить им деньги - на мастер или на епас)))
А вот СС вообще молодцы - завтра период заканчивается и уже готовы деньги перевести на банковский счёт)
#710
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 08:48
#711
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 08:55
Thank you for your email.
In regards to your concern, Please be advised that you can receive your
payments from the sender to your e-Wallet and then you can withdraw either
through a Bank Wire Transfer or a US Checking Account withdrawal or a
MasterCard Credit/Debit Card withdrawal.
Please be advised that as per the new update received from our Account
Verification Department, you will be unable to use the funds which are
available in your Visa Virtual Card.
Our Account Verification Department is working to resolve the issue. Only
once the issue is resolved, you will be able to use the funds which are
available in your Visa Virtual Card. The funds are safe and secure and we
will try to fix the problem as early as possible.
As per our records we could see that you have set your e-Wallet as Default
Credit Fund, you will be able to receive the future payments into your
e-Wallet and withdraw them to your Personal Bank Account through Bank Wire
Transfer. If you have a US Checking Account or MasterCard Credit/Debit
Card, then you can register and verify it to withdraw the funds to the
respective Accounts.
We seek your co-operation and patience.
You can withdraw funds to your Personal Bank Account through Bank Wire
Transfer for which you need to meet the following requirements:
1. The Beneficiary Name on the Bank Account must match exactly with the
name registered in your ePassporte Account,
2. You need to agree for the US$50.00 Bank Wire Transfer Fee,
3. You need to submit the completely filled in Wire Transfer Request Form
(Wire Disbursement Form) along with a copy of your Government Issued Photo
ID.
4. The Open to Buy amount on the account should be minimum $1000 US.
Please be advised that it will take 7-10 business days to receive an
update after the documents are received and reviewed. In addition to that
it will take 7-10 business days for the funds to reflect in your Personal
Bank Account.
I hope this information has been helpful. If you have any additional
questions, please do not hesitate to contact Account Holder Services.
Thank you for choosing ePassporte.
--
Best Regards,
Sasidhar.J
ePassporte Account Holder Services
[email protected]
Phone: +1.310.301.2001
пипец! я так поняла деньги которые сейчас на вертуале вообще больше не увижу или как?
#712
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 09:47
In regards to your concern, please be informed that our Account
Verification Department is still working diligently to rectify this
situation. Once the issue gets resolved you will receive a notification to
your ePassporte Message Center.
However, till now we did not receive any update regarding this issue from
our Account Verification Department.
We apologize for the inconvenience caused to you.
We kindly ask you to bear with us while we work through this
I hope that this has answered your question. If you have any further
concerns, please contact Customer Service at the contact information
listed below.
Thank you,
--
Best Regards,
Amit.B
ePassporte Account Holder Services
[email protected]
Phone:1-310-301-2001
не отмораживаются))
может и есть шанс на восстановление епасса))
#714
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 10:00
Я вот что подумала...а может ли прокатить такой вариант...Те, у кого есть карты айфа, они обслуживаются Субурбан банком США, и, занимаясь перевыпуском карты, я связывалась напрямую с ним. Т.е. у владельцев карт есть там счет...в епасе есть опция "перевести деньги на ЮС чекинг акк"...номер акка у нас есть, т.е. можно позвонить в банк и выяснить свой АБА номер и может прокатит перевести на карту айфа/субурбан банка?
Может коряво выразилась и такая идея уже обсуждалась...хз моет я что не понимаю, т.к. не спец в этом деле...просто можно попробовать такой путь? Лично у меня на епасе $6.66...знала, что добром не кончицца
#717
Отправлено 05 Сентябрь 2010 - 11:06
когда жила в другом городе счет был на девочку оформлен в балтийском банке, все было ок!проблем небыло, она снимала и выдавала всем, а теперь живу в другом городе и здесь нет балтийского банка!куда податься, что делать ??? что то про епас совсем плохо думать начала, кажется все!
простите!но это крик души!!!
Ответить
Количество пользователей, читающих эту тему: 6
0 пользователей, 5 гостей, 0 скрытых пользователей
-
Yandex (1)