- LiveShow
- → Просмотр профиля: Сообщения: topShabolda
Статистика
- Группа: Newbies
- Сообщений: 4
- Просмотров: 129
- Статус: Newbie
- Возраст: Неизвестен
- День рождения: Неизвестен
-
Пол
Не указал
Инструменты
Друзья
topShabolda еще не добавил друзей
Последние посетители
Мои сообщения
В теме: paxum.com
12 Сентябрь 2024 - 21:15
В теме: paxum.com
12 Сентябрь 2024 - 00:06
девочки, я наконец то смогла вывести деньги на HTX, боже мой сколько у меня теперь седых волос.
В теме: paxum.com
17 Август 2024 - 23:58
На bybite есть конвертация …либо на др кошельке сконвертируйте usdt в trx и сделайте переводы для активации кошелька в сети trx 20 нужен такой перевод … если usdt erx …. То соответсвенно нужен эфириум
Через сутки кошелек будет активен и перевод пройдёт .
Привет, можешь подсказать, ели я хочу выводить в usdt в сети trc20, то какую валюту нужно гонять на кошельке?
В теме: paxum.com
27 Июль 2024 - 15:16
Девочки, куда можно сейчас вывести с паксума, на байбите акк давно уже есть и 2 уровень верификации тоже есть, но паксум все платежи отклоняет с таким текстом:
We regret to inform you that your recent transaction has been rejected. As part of Paxum Bank’s commitment to compliance with international regulations, all residents of certain jurisdictions, including yours, are required to withdraw funds only to approved Virtual Asset Service Providers (VASPs) that maintain a compliant Know Your Customer (KYC) process and an effective OFAC-compliant program.
Reason for RejectionYour transaction was directed to a Virtual Currency Service Provider that does not meet these compliance standards. To ensure the security and legality of all transactions, withdrawals must be made to recognized and approved compliant VASPs.
Approved Virtual Asset Service ProvidersSome of the compliant VASPs include, but are not limited to:
- Binance
- Bybit
- HTX
- OKX
- Exmo
- Bitget
- Coinbase
- Gate.io
- Swapster.fi
- Cobo.com
- Acesndex
- Huobi
To complete your withdrawal, please select a compliant VASP from the list above or any other provider that meets our compliance requirements. Once you have updated your withdrawal details, you may resubmit your transaction for processing.
If you have any questions or require further assistance, please do not hesitate to contact our customer support team at [email protected]. We are here to help ensure a smooth and compliant transaction process. Please do not respond directly to this email.
We appreciate your understanding and cooperation in this matter.
Best regards,
- LiveShow
- → Просмотр профиля: Сообщения: topShabolda
- Политика конфиденциальности
- Правила Форума ·