а что это за ссылку вы тут продаете уже второй или третий раз вижу, кто зарабатывает эти 18 рублей с каждой распечатки? это вы сами создали себе такой бизнес?
EPASSPORTE. FAQ. Все ответы в одном месте.
#1603
Отправлено 16 Сентябрь 2010 - 10:41
а что это за ссылку вы тут продаете уже второй или третий раз вижу, кто зарабатывает эти 18 рублей с каждой распечатки? это вы сами создали себе такой бизнес?
Продаю?
Я залил форму на файлообменник, а скачать можно бесплатно.
moonwalk - попросил, я залил...
Работа с лидером индустрии Streamate Limited. Регистрация открыта для стран СНГ.
Работа моделью видеочата для девушек и мужчин на chaturbate. Полный комплекс услуг для получения макс. профита!
Надежный и стабильный VPN от Hide.me. 100% безопасность и анонимность! Гарантия 30 дней на возврат средств!
#1606
Отправлено 16 Сентябрь 2010 - 13:29
Если есть, значит – еще не делали перевод. Но это сугубо мое мнение, а на самом деле как - хм.
Работа с лидером индустрии Streamate Limited. Регистрация открыта для стран СНГ.
Работа моделью видеочата для девушек и мужчин на chaturbate. Полный комплекс услуг для получения макс. профита!
Надежный и стабильный VPN от Hide.me. 100% безопасность и анонимность! Гарантия 30 дней на возврат средств!
#1607
Отправлено 16 Сентябрь 2010 - 13:30
Сообщение отредактировал Wbusiness: 16 Сентябрь 2010 - 13:31
Работа с лидером индустрии Streamate Limited. Регистрация открыта для стран СНГ.
Работа моделью видеочата для девушек и мужчин на chaturbate. Полный комплекс услуг для получения макс. профита!
Надежный и стабильный VPN от Hide.me. 100% безопасность и анонимность! Гарантия 30 дней на возврат средств!
#1608
Отправлено 16 Сентябрь 2010 - 21:21
#1614
Отправлено 16 Сентябрь 2010 - 22:45
ой, так это год назад было, я конверт давно выкинула, что же делать?
MESSAGE CENTER -> Important Account Information
MESSAGE CENTER -> Your ePassporte Account Information
Сообщение отредактировал Wbusiness: 16 Сентябрь 2010 - 22:48
Работа с лидером индустрии Streamate Limited. Регистрация открыта для стран СНГ.
Работа моделью видеочата для девушек и мужчин на chaturbate. Полный комплекс услуг для получения макс. профита!
Надежный и стабильный VPN от Hide.me. 100% безопасность и анонимность! Гарантия 30 дней на возврат средств!
#1616
Отправлено 16 Сентябрь 2010 - 23:18
#1618
Отправлено 17 Сентябрь 2010 - 03:31
September 16, 2010
Over the past few days there have been numerous blogs and posts calling into question the reputation of Mr. Gregory Elias, United International Trust and United International Bank.
We are issuing this press release to clarify Mr. Elias' position as well as the position of United International Trust and United International Bank in regards to ePassporte.
ePassporte has utilized the services of United International Trust since 2006. United International Trust serves only to manage the corporate governance of ePassporte and has no input, or control as regards its daily management.
In 2009 United International Bank was formed to provide commercial and corporate banking services and subsequently ePassporte has moved some of its operating accounts to this bank.
United International Bank does not hold funds for ePassporte holders. United International Bank merely pays the vendors for ePassporte.
Neither Mr. Elias, United Trust nor United International Bank have any control over these funds.
All requests and inquiries should be forwarded to ePassporte at the Message Center, which you may log on to at www.epassporte.com if you are an active cardholder.
We apologize to Mr. Elias, United Trust and United Bank for any confusion that may have arisen these last weeks as a result of difficulties we at ePassporte, with St. Kitts-Nevis-Anguilla National Bank, are responsible to manage.
Christopher Mallick, for ePassporte
________________________________________________________________________
2 письмо..
September 16, 2010
ePassporte N.V. has had several extensive meetings with St. Kitts Nevis Anguilla National Bank (the "Bank") in an effort to resume operations and card functionality.
We are encouraged and believe these meetings and ongoing discussions with the Bank will result in all card functions becoming operational shortly, although a date has not yet been determined.
ePassporte and St Kitts Nevis Anguilla National Bank want to assure cardholders that their funds are safe and that resuming operations is a key and attainable goal.
A few very import points:
For information regarding your Account, it is imperative that you contact us via the Message Center or call our Account Holder Services line (310.301.2001).
PLEASE DO NOT contact ePassporte N.V. in Curacao, Mr. Elias, United Bank or St. Kitts Bank. Messages sent to the above may not be answered. All operational issues are handled by the ePassporte team via the Message Center or Call Center ONLY. Please also avoid posting your username on forums as this could pose a security risk to your Account.
We greatly appreciate your continued patience and understanding and will continue to update you regarding this situation via the Message Center.
Сообщение отредактировал koshmarik: 17 Сентябрь 2010 - 03:33
Ответить
Количество пользователей, читающих эту тему: 9
0 пользователей, 9 гостей, 0 скрытых пользователей