epassporte! SOS
#3
Отправлено 01 Декабрь 2008 - 12:14
да было! у моей подруги сняли дважды одну и ту же сумму. т.е она сняла деньги,а потом в онлаин статементс появилась ета же якобы снятая сумма(там ещё pending было написано).Всем привет. Искала что-нить по теме, не нашла. Захожу сеня в свой акк и вижу отрицательный балланс. Как такой вообще возможно на pre paid счету. Кто нить сталкивался с этим глюком?
попросила своего мембера позвонить в суппорт и он эту проблему коим образом уладил. а отсюда было нереально к ним дозвониться,на майлы они вообще через лет 100 отвечают
#4
Отправлено 01 Декабрь 2008 - 12:31
Всем привет. Искала что-нить по теме, не нашла. Захожу сеня в свой акк и вижу отрицательный балланс. Как такой вообще возможно на pre paid счету. Кто нить сталкивался с этим глюком?
в этой теме, начиная с 5-6 страницы https://liveshow.ru/i...pic=1095&st=100
у многих такой глюк.
#11
Отправлено 18 Декабрь 2008 - 08:36
Пришло сегодня такое интересное письмо:
Dear *******
ePassporte would like to inform you that an increasing number of merchants and ATMS in your country have been compromised. Due to this situation, ePassporte has automatically changed the PIN of your Visa Electron Card. To set the PIN of your Visa Electron Card to a value of your choice, please go to "My Account", select the "Visa Card" option from the navigation bar, and click the "Manage Visa Cards" button. To update your PIN, enter your new preferred pin, confirm it by entering it a second time, and then click the "Update" button.
As well, ePassporte recommends that you transfer all of your available funds from your Visa Virtual Account to your ePassporte Wallet. This is added assurance that your funds are still safe if your Visa Virtual Account or Visa Electron card is ever lost, stolen or compromised through a stolen data base, a compromised merchant or ATM. To initiate the transfer, go to "My Account", select the "Transfer Money" option from the navigation bar, and click the "Wallet To/From Visa Virtual" button.
Thank you,
ePassporte Risk Management Department
Пошла чинно в свой акк, пытаюсь менять - There was an error setting your PIN. Please try again later.
Есть идеи что делать (помимо пинга Майкла) и кому еще такое приходило???
#12
Отправлено 18 Декабрь 2008 - 09:07
Мне пришло то же самое .. тоже ошибка в изменении ПИН кода. пока написала им злое письмо что за нах ..Могла упустить, может писали в других темах про епасс, если что - пинайте туда
Пришло сегодня такое интересное письмо:
Dear *******
ePassporte would like to inform you that an increasing number of merchants and ATMS in your country have been compromised. Due to this situation, ePassporte has automatically changed the PIN of your Visa Electron Card. To set the PIN of your Visa Electron Card to a value of your choice, please go to "My Account", select the "Visa Card" option from the navigation bar, and click the "Manage Visa Cards" button. To update your PIN, enter your new preferred pin, confirm it by entering it a second time, and then click the "Update" button.
As well, ePassporte recommends that you transfer all of your available funds from your Visa Virtual Account to your ePassporte Wallet. This is added assurance that your funds are still safe if your Visa Virtual Account or Visa Electron card is ever lost, stolen or compromised through a stolen data base, a compromised merchant or ATM. To initiate the transfer, go to "My Account", select the "Transfer Money" option from the navigation bar, and click the "Wallet To/From Visa Virtual" button.
Thank you,
ePassporte Risk Management Department
Пошла чинно в свой акк, пытаюсь менять - There was an error setting your PIN. Please try again later.
Есть идеи что делать (помимо пинга Майкла) и кому еще такое приходило???
Если не ответят до обеда - буду звонить ....
Люди делятся на две категории: одни катят этот мир, а другие бегут рядом и кричат: "Куда катится этот мир?"
#14
Отправлено 18 Декабрь 2008 - 09:50
Могла упустить, может писали в других темах про епасс, если что - пинайте туда
Пришло сегодня такое интересное письмо:
Dear *******
ePassporte would like to inform you that an increasing number of merchants and ATMS in your country have been compromised. Due to this situation, ePassporte has automatically changed the PIN of your Visa Electron Card. To set the PIN of your Visa Electron Card to a value of your choice, please go to "My Account", select the "Visa Card" option from the navigation bar, and click the "Manage Visa Cards" button. To update your PIN, enter your new preferred pin, confirm it by entering it a second time, and then click the "Update" button.
As well, ePassporte recommends that you transfer all of your available funds from your Visa Virtual Account to your ePassporte Wallet. This is added assurance that your funds are still safe if your Visa Virtual Account or Visa Electron card is ever lost, stolen or compromised through a stolen data base, a compromised merchant or ATM. To initiate the transfer, go to "My Account", select the "Transfer Money" option from the navigation bar, and click the "Wallet To/From Visa Virtual" button.
Thank you,
ePassporte Risk Management Department
Пошла чинно в свой акк, пытаюсь менять - There was an error setting your PIN. Please try again later.
Есть идеи что делать (помимо пинга Майкла) и кому еще такое приходило???
Чиорт, у меня то же самое
#16
Отправлено 18 Декабрь 2008 - 10:31
он I am sorry but it was not possible to recover any money, the money had already left the system.We have closed the account the money was sent to.
я but why no one did help to me to return money when i coll ? i called, i sent emails ....and all it made for what ?
он We do not send out forms for p2p disputes. When you called the account receving the money was blocked but the money were already gone
я but ur online support promissed to me to send a form to fill ...ok, i understand ......What is my faulth that im lost money?
онI am sorry but its not possible to get the money back.
We suggest that you keep your log in information safe and change the password and security questions on a regular basis.
я -ePassporte further enhances your protection through utilization of additional authentication mechanisms to ensure that only you are able to use your Visa Virtual Account. It means that no one should be able to access the money from my account except you or if transactions have been properly validated.
i think isn't my problemthat money been transfered already .....epassporte bank must verify the transfer to ensure it is a valid access.
он I am sorry but we are not responsible if someone gains access to your account using your information
Сообщение отредактировал Sprinter: 18 Декабрь 2008 - 10:32
Незаменимых людей не бывает !!!!
#17
Отправлено 18 Декабрь 2008 - 10:35
Значит я еще и ответственная я за деньги,которые я получаю на карту??Они не виноваты,что деньги просто спи*дили .Они не могут не чем помочь ..нонсенс...о каком safe использовании они говорят ?
Я написала около 20 писем с разных адресов. и ничего ...абсолютно ни чего не изменилось .
Вц сами понимаете,что бы щаработать 500 долларов надо попотеть и не мало .
Я в ярости грррг ргг грррг ггрргргргр
Незаменимых людей не бывает !!!!
#18
Отправлено 18 Декабрь 2008 - 10:47
У меня то же самое.Так, я не одна такая, вливаемся...
Add: Написала им письмо.
Сообщение отредактировал Mylene: 18 Декабрь 2008 - 11:43
iHerb витаминки, косметика, вкусняшки и т.д.
Регистрация на сайте, удаляющем ваш контент, выложенный без разрешения
#19
Отправлено 18 Декабрь 2008 - 11:09
звонил на епасс - раза с 5го выбрал пункт меню, где отвечает не робот, зачитывающий, как пользоваться личным кабинетом на епассе, а живой человек, который на ломаном английском предложил помочь - 10 минут вопросов-переспросов для идентификации, затем сделали тикет, я так понимаю таких запросов море и у всех вопрос решиться одномоментно, так что дергаться не имеет смысла... вопрос только, когда момент настанетХочу денег!!
#20
Отправлено 18 Декабрь 2008 - 12:07
As well, ePassporte recommends that you transfer all of your available funds from your Visa Virtual Account to your ePassporte Wallet. This is added assurance that your funds are still safe if your Visa Virtual Account or Visa Electron card is ever lost, stolen or compromised through a stolen data base, a compromised merchant or ATM. To initiate the transfer, go to "My Account", select the "Transfer Money" option from the navigation bar, and click the "Wallet To/From Visa Virtual" button.
Thank you,
ePassporte Risk Management Department
сегодня пришло...интересно не альфа ли банк ломанули..он у нас так зарубежное бабло и не выдает..
Сообщение отредактировал _Andrew_: 18 Декабрь 2008 - 12:09
Ответить
Количество пользователей, читающих эту тему: 2
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых пользователей