у меня все работает с новым интерфейсом
paxum.com
#504
Отправлено 09 January 2018 - 00:58
Пакусум в течении 48 часов закрывает все личные счета американцам, пока пайонер и фирстчойс не затронуты, но банк то один, тенденция херовая.
Бизнес акки паксума остаются рабочими, т.е камовые компании зареганные в штатах смогут по прежнему отправлять деньги в паксум ( надеюсь это так) но только не американцам.
Verified USA Personal Account-Holders represent a notably small percentage of our business and revenues, while an incomparable amount of company resources is consumed by the needs of USA Personal Account-Holders through support services, legal requirements and regulatory compliance.
We expect regulatory compliance in the United States to become more complicated and burdensome in the future, particularly with regards to individual users. From a business standpoint we cannot justify the continually growing expense of an even greater percentage of company resources for a small percentage of clients.
We would like to thank every single one of our loyal USA Personal account customers for their continued support and use of our services over the years. We weighed this decision for a long time, but regrettably we have a duty to allocate our resources in a way that best supports the growth and improvement of our company and service for the majority of clients.
We invite you to withdraw your funds without any fees before Wednesday, January 10 th 2018 at 10:01 ET. All fees will be automatically waived for your withdrawal prior to the stated deadline.
Important Recommended Next Steps For You
Log-in to your Paxum personal account and make sure the bank account information is accurate and up-to-date inside your account. You can find this in the section My Account >> Profile Settings >> Bank Accounts
Withdraw your funds without paying the fee by either ACH or WIRE to your bank account.
Transfer your funds without paying the fee to your active Paxum branded card issued by Choice Bank.
To avoid future payment delays, promptly update your payment method with companies that previously paid you via Paxum.
Export your full Paxum personal account statement for your historical financial records. You can do this by visiting the Statements section of your account. Export is available in CSV or PDF formats. Once your account is closed you will no longer be able to access statement information.
*Important Note: Paxum branded cards issued by Choice Bank will remain active after USA Personal account closures. Any remaining funds can be accessed and emptied by the card-holder. However, there will be no way to add new funds after Paxum personal account closure.
Steps We Will Take at January 10th 2018
Any Non-USD current account funds in your Paxum personal account will be automatically transferred to your Paxum USD current account.
All Non-USD current accounts for USA Personal Account-Holders will be automatically closed.
All active card-holders of a Paxum branded card issued by Choice Bank will automatically receive a pro-rated refund of the most recently paid annual fee. This pro-rated amount will be calculated based on the number of days that have passed since the date the annual fee was last charged.
If the funds have not been cleared by the personal account-holder themselves by January 10th 2018 at 10:01 ET, then all USD Funds will be automatically cleared from your Paxum USD current account and either sent to your listed US bank account via ACH or WIRE, or to your active Paxum branded card issued by Choice Bank. Normal account fees ($5 USD for ACH, or $50 USD for WIRE) will be charged for automated funds clearing after the stated deadline.
All USA Personal Account-Holders accounts will be closed effective January 10th, 2018 at 10:01 ET.
Please note: if you are a Paxum USA Personal Account-Holder with an active verified Paxum USA Business Account, your Paxum Business Account will remain open and available for use after the stated deadline, however your Paxum Personal account will be closed, no exceptions.
#505
Отправлено 16 January 2018 - 19:09
Сегодня решила снять денежки, и вот те на... This account is closed. Хоть бы предупредили, ей богу
Хорошо, что я всегда под ноль снимала все
Сообщение отредактировал Dilailla: 16 January 2018 - 19:10
#508
Отправлено 18 January 2018 - 05:13
я из Америки. теперь буду заказывать пионер на мамин адрес в Украине, и просить, чтоб она переслала ее. Надеюсь, не заблочат, когда буду снимать в банкомате. Блин, так надеялась на эти денежки. Оч обидно. Девочки, если кто не выводит деньги под ноль-выводите после каждого периода. Кто знает, когда эти платежные системы накроются медным тазом..
кстати, может кто-то знает, я начала регистрацию в пионере, так они че-то просят мои реквизиты из банка. раньше такого не было Я что-то делаю не так, или это у них такие новые правила?
#510
Отправлено 26 January 2018 - 00:24
я из Америки. теперь буду заказывать пионер на мамин адрес в Украине, и просить, чтоб она переслала ее. Надеюсь, не заблочат, когда буду снимать в банкомате. Блин, так надеялась на эти денежки. Оч обидно. Девочки, если кто не выводит деньги под ноль-выводите после каждого периода. Кто знает, когда эти платежные системы накроются медным тазом..
кстати, может кто-то знает, я начала регистрацию в пионере, так они че-то просят мои реквизиты из банка. раньше такого не было Я что-то делаю не так, или это у них такие новые правила?
Да новые правила теперь требуют. Но они эти реквизиты никак не используют. т.е. не отправят вам деньги на эти реквизиты.
#514
Отправлено 06 February 2018 - 11:24
Доки аппрувили, но просят указать источники средств
For your account verification you must tell us who will be sending you funds (you need to provide the name/business name of the sender and his email) and for what purpose.
И что им отвечать, и какая цель перевода?
У вас они запрашивали такую информацию?
#515
Отправлено 14 February 2018 - 12:33
от паксума пришло письмо сегодня . На всех счетах, которые не имеют транзакций более 180 дней, взимается комиссия в размере 5,00 долларов США в месяц бездействия.
я давно им не пользуюсь, только фчп сейчас. мне тогда закрыть акк или его можно приостановить?
#520
Отправлено 22 February 2018 - 17:09
Если честно я вообще не понимаю как с обмениками работать(их прикреплять к paxum или как?извините если туплю((+
Обменный пункт O-Paxum . Регистрируетесь , заходите в личный кабинет , смотрите резервы нужной вам валюты , а дальше все по инструкции . На bestchange .ru ( мониторинг обменников ) есть статья о Paxum .
Сообщение отредактировал Stellla: 22 February 2018 - 17:09
Ответить
Количество пользователей, читающих эту тему: 102
10 пользователей, 72 гостей, 0 скрытых пользователей
-
Yandex (18), Evgenia777, vipkarinaja, HubaBuba, La13, RJulia, ntmu, KatInTheLamp, RudeFox, Дида, jess21, Google (2)