![Фотография](https://forum2.live-show.com//public/style_images/master/profile/default_mini.png)
EPASSPORTE. FAQ. Все ответы в одном месте.
#382
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 20:25
I just got off the phone with epassporte, they tell me as of right now they HOPE to have this resolved today or in the morning. This may be an inconvinence especially for those of us who keep our money on the visa card. However this should be a lesson learned..once the money hits your account.. withdrawl it that same day.
несколько обнадеживает
#383
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 20:29
To all Inoveo Studio and Models,
As many of you may have already heard, Epassporte lost its relationship with VISA on September 2nd, 2010. We have been informed that all funds on Epassporte VISAs are currently frozen and cannot be accessed.
I understand that Epassporte is the main payment method for many of our studios and, as such, would strongly advise you to update your payment method to Cheque or Wire. This will allow you to continue receiving your Inoveo payments as scheduled.
To change your payment method, please email me directly at: [email protected].
To make sure you do not lose any money, we will hold all Epassporte payments due to go out on Tuesday, September 7th. We will hold the funds until Epassporte resolves its situation or you give us a new payment method. This does not affect our studios who are not using Epassporte. All payments by cheque and wire will be made normally.
We are presently looking to open a Payoneer account. If this is something you would prefer as a payment method, or if you have other suggestions, please let us know.
Studios are vital to our business and we will do anything that we can to accomodate you during this unfortunate situation. We will be flexible to ensure that you get your money as quickly as possible.
Sincerely,
Guillaume Boisvert
Director of Operations
#385
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 21:25
![:thumbdown:](https://liveshow.ru/public/style_emoticons/default/thumbdown.gif)
П.с.
Всё таки, чую, что всё наладится и епасс разрулит ситуацию.Возможно,поэтому Лив пока не кипишует или может чисто по...й им до нас..
#387
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 21:42
и потом, ну хоть убейте меня, 20 лямов для серьезной компании - ну не настолько большие деньги.
максимум, обидно, что не отбились.
опять же, если бы фильм заряжали в рассчете на кассовые сборы, набрали бы звезд на афишу. а тут чисто так, себя потешить, типа капустник.
Сообщение отредактировал -foxxxy-: 03 Сентябрь 2010 - 21:43
![Изображение](https://liveshow.ru/banners/pictures/-foxxxy-_sign.jpg)
#388
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 21:48
с ливовского форума:
I just got off the phone with epassporte, they tell me as of right now they HOPE to have this resolved today or in the morning. This may be an inconvinence especially for those of us who keep our money on the visa card. However this should be a lesson learned..once the money hits your account.. withdrawl it that same day.
несколько обнадеживает
пусть работают, зря что ли с меня бабла за следующий год обслуживания содрали
![:devil_2:](https://liveshow.ru/public/style_emoticons/default/devil_2.gif)
Blowjob is better than no job
#390
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 22:05
![Изображение](https://liveshow.ru/public/style_emoticons/default/wink.gif)
As always, ImLive credited your ePassporte account at the end of the last pay period. However, it has come to our attention that ePassporte has run into difficulties. You can login at www.epassporte.com to find more details regarding their current situation.
We know our payment to you was transferred into your personal account several days ago. In speaking with ePassporte, we understand from them that if your funds are in an ewallet account, you can request the funds be wired to your bank. However, they informed us that if your funds are in a virtual visa or visa account, those funds are suspended for now. We will make every effort and insist that ePassporte allows you to withdraw your visa funds out of your ePassporte account. We will update you on any developments in the next 48 hours and lay out alternative payment methods for future payments.
As you know we value our Agents above all and we will make sure that moving forward we provide you with alternative payment methods. Keep up the good work and have a great weekend online!
кто там активисты, ссылку на Payoneer кидайте амливу
![Изображение](https://liveshow.ru/public/style_emoticons/default/stuart.gif)
#394
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 23:40
ePassporte Visa Program Details
September 3, 2010
Due to the suspension of ePassporteâ™s Visa program on September 2nd, we can no longer offer ePassporte as a method of payment.
For details on the ePassporte situation, read the full story here: http://www.xbiznewsw...w.php?id=124842 .
We will be sending you an email in the next few hours
detailing alternative steps you can take to withdrawal your current funds and future payments.
Thank you,
Your Streamray Team
#395
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 23:41
"Hi everybody, sorry for my english, I Just phone, St. Kitts Nevis Anguilla National Bank and they told me to phone epassport , they can't do nothing. Before that I phoned International Visa, they located me perfectely with my visa virtual number and they said this number have been give by St. Kitts Nevis Anguilla National Bank .. So no problem they are really at a real name on Visa International systems....they saided me NOTHING HAVE been cut off by Visa International, it's St Kitts Nevis Anguilla National Bank who have cut off epassport."
_______________________________________________________________________________
Ммммм?
![:sick:](https://liveshow.ru/public/style_emoticons/default/sick.gif)
P.S. А от Streamate есть какие -нить новости?
Сообщение отредактировал koshmarik: 03 Сентябрь 2010 - 23:43
#396
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 23:45
quote from gfy:
"Hi everybody, sorry for my english, I Just phone, St. Kitts Nevis Anguilla National Bank and they told me to phone epassport , they can't do nothing. Before that I phoned International Visa, they located me perfectely with my visa virtual number and they said this number have been give by St. Kitts Nevis Anguilla National Bank .. So no problem they are really at a real name on Visa International systems....they saided me NOTHING HAVE been cut off by Visa International, it's St Kitts Nevis Anguilla National Bank who have cut off epassport."
_______________________________________________________________________________
Ммммм?
я несколько раз перечитала, но его "наречия" не поняла. Он позвонил в епассовский банк и...?
#397
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 23:49
![Изображение](https://liveshow.ru/public/style_emoticons/default/idontno.gif)
по ходу, ему сказали,
ну, тупо по догадкам.
Сообщение отредактировал -foxxxy-: 03 Сентябрь 2010 - 23:52
![Изображение](https://liveshow.ru/banners/pictures/-foxxxy-_sign.jpg)
#399
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 23:52
Знать бы техническую разницу между Валлет и Кард, находятся ли деньги в одном банке. У Визы договор с Банком, у Банка с Ипассом, то есть списание со счетов Ипасса в Банке.
Если бы кидок был явным, деньги свободно ходили бы между Кард Аккаунт и Валлет, какая разница как гонять цифры. Получается что Ипасс не может контролировать то бабло которое относится к Кард Аккаунт, то есть контролируется Банком. И траблы есть между Банком и Ипассом, а не Ипассом и Визой.
Как то так.
#400
Отправлено 03 Сентябрь 2010 - 23:54
а кто этот чел и почему он так коряво говорит по-английски?
![]()
по ходу, ему сказали, что деньги в безопасности, проблема с самой системой карточек виза интернейшнл.
ну, тупо по догадкам.
не, а по-моему, банк сказал ему, что не виза отказала в сотрудничестве, а сам банк разорвал контракт с епассом. и как этот чел мог говорить и понимать, если он и пишет по английски не очень? на гоуфаке переводчиков к этому гонцу не прилагалось?
Ответить
![Photo](https://forum2.live-show.com//public/style_images/master/profile/default_large.png)
Количество пользователей, читающих эту тему: 2
0 пользователей, 2 гостей, 0 скрытых пользователей